www.Ylistaronmetsastysseura.fi

Kilpailukutsu

Kilpailu alkaa klo9.00

Lääninmestaruuskilpailuihin ovat oikeutettuja osallistumaan
Suomen Metsästäjäliiton Keski-Suomen, Pohjanmaan, Pohjois-Hämeen, Satakunnan, Svenska Österbottenin ja Varsinais-Suomen piirien jäsenet.

Lajit: Mestästyshaulikko, trap, luodikko ja hirvi
Sarjat:
S15, S17, S20, M, N, M50, N50, M60, M70

Kilpailusäännöt: Lääninmestaruuskilpailuissa noudatetaan voimassa olevia metsästysampumasääntöjä poikkeuksena loppukilpailuun pääsy. Kivääri lajien yleisessä sarjassa loppukilpailuun pääsee alkukilpailun kahdeksan parasta ja muissa sarjoissa aina kuusi parasta. Kahdeksannen/kuudennen kanssa samalla pistemäärällä olevista ampujista kelpuutetaan loppukilpailuun vain sääntökirjan perusteella parhaiten sijoittuva. Metsästyshaulikossa kuusi parasta ja metsästystrapissa viisi parasta pääsee alkukilpailusta finaaliin.

Joukkuekilpailu: Joukkuetulokseen lasketaan kunkin piirin 10 parasta alkukilpailun kilpailutulosta sarjoihin katsomatta.

Ilmoittautuminen: Su 7.7.2013 mennessä piireittäin sähköpostilla kari.louko@netikka.fi oheisen liitteen mukaisesti. Eräluettelot ovat luettavissa viimeistään to 11.7 osoitteessa; http://www.ylistaronmetsastysseura.fi

Osallistumismaksut:
    Kiväärilajit: Aikuiset 12 € / laji ja S20, S17 ja S15 -sarjoissa 5 € / laji.             Haulikkolajit: Aikuiset 15 € / laji ja S20, S17 ja S15 -sarjoissa 7 € / laji.            (Jälki-ilmoittautumisista +3 € lisämaksu.)

Maksut ilmoittautumisen yhteydessä Ylistaron metsästysseuran tilille

FI82 5532 0440 0125 04

Kilpailupaikka: Ylistaron ampumaurheilukeskus, Ampujaintie 61450 Seinäjoki. Opastus on järjestetty pääteiltä. Pysäköinti on kilpailupaikalla. Seuran nettisivuilta pääsee katsomaan tarkemmin ampumaradan sijaintia.

Radalla: Paikanpäällä on kahvio

Eräluettelot: